Permanent o sleepy time

idag började vi 8 as usual, och det regnade, sandra kom med scootern men jag fick skjuts, i tåget skämde man ut sig ovanligt lite, men de tvar på väg att bli helt o hålle haha,

sen i skolan så permanentade vi varandras hår, jag var par med sandra och hur ja fick nervfel på hennes fjun haha. Sen var det min tur att bli permanentad och jag fick sån huvuvärk av det, Sani tvätta mitt hår och jag frös så att jag skaka, Sen lyckades jag somna när Sani fönade mitt hår och sovde nästan hela matrasten, sen teori i kundbetjäning och sen avslappning, jag somnade under avslappningen , och när ja öppnade ögonen så såg jag hur sndra låg och såg på mig och skrattade. man kunde int hålla sig från att börja skratta sen.

dn

Efter det var det ryskan, och vi lärd oss säga vad vi heter o fråga och månader och lite annat stuff.

efter ryskan var det roligt i karis, br att vi valde att inte ta första bussen hem, skulle int ha varit så roligt då. Men i S market händer mycket <3 Speciellt med energidricka och Sani <3 Bra kombination <3


Kommentarer
Postat av: a

awh va söt du e :3

2009-10-24 @ 18:04:27
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback