Prov efter prov efter prov...

Idag tog jag o Sandra tåget igen till karis,
i tåget hade sandra sina saker igen haha.
sen träffade vi sani i karis <33

Sen när vi kommit till skolan var det Fyssa prov som gällde, det gick perfekt <3

sen hade vi en jävla rast, och sen började mattan. vi övade på provet vi har nästa tisdag..
vi hade prov på måndag, och idag, och ska ha i morgon på måndag o på tisdag, YEY <3 *not*
vi fick även sluta tidigare från mattan så vi hade ca 1.5 timmes matrast.

så jag sani jessi o sandra drog ti stan , där försökte Sani få en kråka tam eller nått haha. Den var suicidal på bilvägen FTW! Sen drog vi till Salongen och där sminkade jag mig coh fixade Dust it i sanis hår.
SKA FAN KÖPA SÅN DÄRIFRÅN BARA VI BÖRJAR VARA DÄR IGEN!

s
Från salongen <3 Sani gjorde caramell dansen <3

sen hade vi modda och int så mycket hände där vi gick igenom blanketter o så till provet på måndag.
Prov efter prov efter prov...

Sen drog vi till hälsosystern och sne hem med bussen, Jag sovd ei bussen och sandra väckte mig genom att dra i min hörlur o fyfan va ja knyckte mig xD

jag har fått nå värre fel men när det är kallt o jag får varmare så somnar jag hahah. I'm Like A Child. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback