Torsdag - Kundmottagning.

träffade Sandra lite över 11, fyllde på mitt busskort och drog till Karis s market, där såg man idioter.
men dom lät en vara i varje fall.. sedan gick vi mot skolan, sen hade vi kundmottagning, min kund hade förflytta tiden, 1 timme frammåt, och sedan så kom hon aldrig. hah.. ..
sedan fick jag en annan kund istället så jag skulle ha en kund åtminstone.
 
sen sku vi testa o se huyr länge jag kunde vara tyst utan att säga ett ord. klarade 50 minuter, sen tala Sandra så mycket att ja int kunde va tyst mer. lol.  Fick ett par lacoste skor av läraren idag med, skulle ha fått ett par converse med men dom var för små. Yeah dudes, skor kan vara för små för mig med, haha.

Sen var viefter mat till matsalen med och där gloddes de som bara vad. nej herregud ändå, först gick vi efter 2 brickor med mat + lite dricka sne fick vi gå efter mera dricka. najs najs spillde ut bara lite haha.

sen när vi slutade så regnade det, och i ekenäs hade det varit trafik olycka.
och det var najs att köra hem i regnet utan handskar eller så , mega najs. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback