Visste du att... ( markera texten)

 

Visste du...


att jag vill - till skolan.
att min senaste kyss - var med min hemliga kärlek från skolan.
att jag lyssnar mest på - musik.
att jag pratar - för mycket.
att jag inte gillar - många.
att min första riktiga kyss - var med en kille som är död.
att jag avskyr när folk snackar - bakom ens rygg.
att kärlek är - en illusion
att jag gillar att - sova med nån <3
att jag alltid kommer att - ha en sjuklig svartsjuka.
att jag är hemligt förälskad i - ja den som vet det..
sist jag grät var - i förrgår..
att min mobiltelefon är - stulen..
att när jag vaknar på morgonen - är jag försenad oftast.
innan jag går och lägger mig - ser jag på film
att idag har jag - duschat.
att jag just nu tänker på - skolan
att i kväll ska jag - jobba sent och kanske vare med ****
att i morgon kommer jag - sluta före 12.
att jag hoppas - att jag ska bli lycklig igen.
att jag verkligen vill - dö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback