voi voi..FU

seriöst.. tror ni att jag är dum eller?
sama satans idioter från skolan som leker tuffa..
skit i mig o min blogg satan.. jag nämner inga namn för det blev det ett herrans liv om i tidigare inlägg..

jag vet exakt vem det är som kommenterar så fattar int varför ni "leker" anonyma..
grow up.. eller fan stå på er , men just det, självförtroendet verkar vara ganska lågt. LOL..

och hur jag försöker vara snäll.. men jag känner mig helt enkelt fittig..
 men tänker inte kalla nån för nått dom inte är..
hur mycket jag än sku vilja..

MEN JAG SJUNKER INTE LIKA LÅGT SOM ER.
sorry girls ;)

Kommentarer
Postat av: anna

Najs sakt (Y) <3

2009-10-13 @ 15:11:21
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback