As usual as always.

sen när vi kom ti ekenäs igen så drog ja o Sandra hemmåt med scootrarna, o såklart sku hon in i seppälä igen, där köpte hon leggings i think, sen så körde vi hem och haha söpö pojke körde bakom mig o vägrade köra förbi -.-''

Sen när ja kom hem så hände inget som vanligt, planerna borta igen som alltid ungefär, så jag satt o såg på en film " i taket lyser stjärnorna" o ärligt så var boken 10 gånger bättre. o på tal om böcker borde jag läsa i engelskan 14 papper med text o skriva med Jessi en "raport" om texterna o författaren, Yey lixom, ska se va ja hittar om han idag ännu o så skriver vi de i morgon, eller nått haha, sen har ja tränat/dansat idag med, o ska snart spela GH tror jag , fedt sugen på det,

sen senare blir det bastu med, skönt värre, och i morgon får ja kanske hela mitt huvud flätat i små flätor, ni får se bild om ja passar i det haha.

Puss Alla lovely bloggläsare <3
ni får gärna skriva vem ni är så jag kan kolla in er blogg oxo <3
puss igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback