Craiso , Yuki och Ollie = film

Efter det drog jag till pojkinternatet, där väntade Ollie och Craiso på mig, vi sku se på film och så, vi såg på MonkeyBone, och mitt i filmen måddes Craiso på ett möte, så jag o Ollie satt hhelt ensamma i hans rum och tittade på filmen, <3

sen mitt i allt knackade de på dörren och vi visste int vad vi sku göra haha, så vi lät de knacka, en stund, sen hörde vi int filmem mer så vi måddes öppna, de va kenneth och en ja glömt namnet på haha.
dom undrade vad Jag o Ollie gjorde i Craisos rum. vi kund eint svara på de förutom se på film, hahaha. låter misstänksamt.
sen kom Craiso tillbaka och dom andra började fara hemmåt, o sen såg jag o Craiso på en annan film,
vete fan vad den hette, men komisk var den,

sen när kl var 6 följde Craiso mig till Busstationen, och sen åkade jag hem.

sen hände int så mycket resten av Dagen, satt framför datorn och Pratade med Danne <3

Puss Alla Nya Bloggläsare ;*

Kommentarer
Postat av: anna

misstänksamt...Yuki + Ollie = SEX xD

2009-09-16 @ 16:32:27
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback