Dumpad...o9o9o9. fuck..

Sen drog jag till alex.. o dit kom ricke sen, o så råkade ja komma in på alex meddeland ei telefonen o hittade messon där de va en flicka som skrev ;D o <3 till han.. ja blev så fitti att tårarna rann o ja bara sprang ut, sen hitta int ja nyklarna till scootern såp ja hamna gå upp igen o be om dom,, sen började helvetet, vi stod o skrek o skrek o skrek,, o sen drog alex iväg med hans kompis, o ja blev sittandes på en bänk.  grät o grät o grät, sen sku ja försöka fara hem, ja cirkla runt o runt o runt i stan o ja va så i panik/chock /grät så att ja int hittade hem..

så jo.. nu e ja singel.. efter 1 år och ca 5 månader + ca 2 veckors förlovning...
jag älskar dig alex så mycket o ja önskar du sku kuna ta mig tillbaka, du är mitt allt o ja kan int leva utan dig. de går int
..

sen så när ja kom hem va ja så i panik att de som händ ehände.. förlåt.. d ebara hände.,,

sen så försökte ja ring runt till alla, men ingen vitto svarade, jo craiso, sen ringde sani upp, o sen zamme, sen ringde craiso med hans flickväns telefon, o sen ringd eja sani igen, o sen har 3 pers, mia,anna o Danne vari sociala på msn <3

tack för att ni bryr er o så, men jag komme rnog ligga lågt ett tag,  ja mår så dåligt att ja int minns att ja mått såhär dåligt på länge. o de e opassligt..  1 prov, 1 fackuppsats,1 bok + författar reportage. ja kommer bryta ihop i morgon i skolan jag bara vet det,

just nu har ja huvudvärk, fryser som bara vad, skakar, o mår dåligt. = tror jag är gravid.. o alex pratar int ens med mig..

Kommentarer
Postat av: anna

Ring när du vill <3 du vet att jag finns här för dig 24/7 <3 allt ordnar sej älsk, du kommer klara dethär, du e stark, och om du faller, så kommer jag lyfta upp dig <3 <3

2009-09-10 @ 21:14:00
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback