En "Craiso" Day <3 - Måndag

sen efter finskan hörde jag ollie o Craiso utanför dörren, dom väntade där på mig, o sen drog vi med billie till säästöpörssi. dom sku ha skolmaterial. där var det mycket flumm, haha, o hu dom mobbades med varann. Craiso köpte även en K18 film åt mig.
sen sku craiso o ollie till ett loppis o där såg jag Alex' farsa.
Efter det drog Craiso,jag och Ollie till internatet. där såg vi på x-men origins wolverine, som craiso tvingade mig ladda ner.
Mitt i filmen blev det mat så jag + Craiso o hans kompisar drog till matsalen, alla som inte bodde på internatet fick ingen mat heller.
Hans kompisar e speciella kan man säga.
Sen blev det rökning efter maten, av kanske 6 -7 pers var det endast 1 som rökte haha, där ute mobbade alla mig, o sen drog jag o Craiso in till hans rumm igen, o såg klart filmen.
Sen satt vi o pratade o lyssnade på musik, oc sen började vi gå mot bussen, sen kom Craiso på att han sku via butiken efter en hårborttagare så vi for efter en sån, o just då missade jag bussen, tack vare craiso , haha men det gjorde inget fick bara vara lite längre med han i karis, vi sprang av o an till tågstationen o såg när tåget gick o så, men sen blev det nästa buss istället.

sen satt vi o väntade på bussen o då satt vi o pratade ännu mer om olika saker, fedt najs dag kan jag säga <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback