I don't know anything anymore..

jag har blivit helt tom, jag vet int vem jag är, vad ja vill eller varför jag ens lever mer, fattar int ens varför jag skriver detta i min blogg.. som om nån sku läsa eller bry sig om det ändå? allt är så meningslöst just nu åtminstone, ja mår sämre osämre för varje dag som går , o kommer snart må så dåligt ja gjorde för ca 2 - 1.5 år sen, då tänkte jag endast på döden, satt o skar mig alla dagar på grund av att olika personer gjorde olika saker, mobbningen i skolan, hatet av alla..
de kommer tillbaka, o ja känner att ja har gett upp allt ja kämpat mig upp.. ja har fallit ner igen, o ja e rädd att ja aldrig kommer upp ur hålet.

+

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Gör int sådär till dig själv ! Ja finns här, ja bryr mig! <3

2009-09-06 @ 20:10:40
URL: http://pjumas.blogg.se/



Postat av: anna

finns alltid här yuki. Och komemr alltid att finnas här för Dig och ändast dig <3

2009-09-07 @ 15:13:08
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/



Postat av: mis

gumman. jag finns för dig o bryr mig <3

2009-09-07 @ 15:58:42




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback