Idag - Hjälp, redigerat och musik.

Hej alla bloggläsare. 


Barndomsminnen <3

Idag så har det int alls gått så som jag planerat..
som vanligt..

Har ändrat lite på bloggen, gjorde de redan igår natt o så, går seriöst helatiden o ändrar på nått i bloggkoderna haha, beroende,  och sen har ja hjälpt 2 pers med bloggen deras o sen fixat lite bilder till Pjumas <3
sen gjorde jag även nyare bilder till mig själv oxo.

Borde egentligen ha skrivi på fackuppsatsen men har ingen inspiration alls så de sket sig helt, ska försök börja nu mot kvällen.
ska försöka reda upp rummet så ja kan sätta mig vid skrivbordet. min ben o knän klarar int av att ja sitter i skräddarställning timme efter timme.

Sen kommer kanske alex hit inatt <3
fedt mys <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Cindy, dålig musik! :)

2009-09-05 @ 21:43:31
URL: http://www.miisery.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback