Kvällen

Efter att ja kom hem fårn paintball området hände int så mycket, sett på en film och haft feelis till max, det är helt hemskt haha. But I Think I'm In Love (a)
but shhh that's a secret.

Sen såg ja mamma mia som jag egentligen sku se då när Orre sku ha mig till hans, så jo, den har jag sjungit med i hela kvällen, och nu ska ja snart dra till bastun.

HAR JOBB HELA VECKAN!

Måndag ; Jobb¨
Tisdag; Kaveri i Karis
Onsdag: Extensions åt en annan kaveri.
Torsdag; Marknad med Tenalbor + några andra
Fredag: Marknad med bland annat Sani hni o så vidare <3
övernattning än oklar.

får välja mellan 2 place.
sen på lördag bär det av till Kyrkslätt (a) <3

PUSS ALLA LÄSARE <3


Kommentarer
Postat av: anna

usch.. hatar att jag klassas sm tenalabo.. :S >_<

2009-09-23 @ 16:05:27
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback