Marknaden -o9

torsdagens marknad - slutade skolan och drog till ellie o flätade mer dreads åt henne, <3
sen gick jag till marknaden, och  råkade gå in i en stor idiot </3
att han fan int kunde se efter haha, de va nolot som fan, men ja va på så fittit humör just då att ja orka int bry mig, nätverket var fullt och ja fick int tag i dom ja sku vara med, men sen hitta ja dom ÄNTLIGEN.

gjorde av med 2 euro på torsdagen, och var med Tenalabor ( mis, anna, casse, pao, bi, sippe, osci, kanske nån till? ) sen så var ja även med Craiso , Jonas o vais (?!) haha , sen drog dom hem o jag blev så depp,
usch.. saknaden kom o ja måddes fara hem för att itn bryta ihop helt o hållet,

det regnade o så o jag trodde jag tappat mina nyckar, men sen var dom i scootern , och så körde jag hem,

Fredag - minns int så mycket, vaknade och grät hela dagen tills Sani kom åt 4 tidenkanske? minns int enär hon kom men det blev bättre dåi varjefall <3 ILY<3
sen drog vi til marknaden o ja vann handklovar och så tatuering <3
och sen så köpte jag en väska med inbyggda högtalare ;)<3
haha sen drog vi hemmåt för Sanis kanin sku avlivas,

När vi kom hem gick vi i bastun <3 fedt mys <3 o sen mitt i allt ringer Sandra o frågar var vi är, o när ja svara bastun kom det av henne VAD GÖR NI DÄR?? jaa sandra, vad gör man i en bastu? *kuggfråga*
sen såg vi på filmer typ <3
så najs att vara med dig Sani <3 Man kan aldrig må dåligt med dig älskar dig me rän allt annat, PupuLove<3 Twins 4 ever <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback