nej herregud ändå..

skolan idag igen då fyssan o mattan hände it myky på, de blev 1.5 sidor text på läppärin, och mattan gjord ejag int nått på.
sen blev det flumm modda.

och sen drog jag hemmåt, till ellie o fixade klart hennes hår. fäste lite på 70 st löshår åt henne, och sedan flätade jag dreads åt henne. it Was Fun <3

OBTW...
vem fan jag älskar/tycker om angår int nån annan än mig..
det är skillnad på vänner och pojkvänner och ex..
men..
jag älskar dom ändå..

och tänker inte ta upp sker som jag mått dåligt av hela dagen,

so stop comment such things..
You'll get blocked..

Kommentarer
Postat av: daniella

Åh, fin blogg!

ska vi följa varandra på bloglovin? =)

kram

2009-09-25 @ 10:30:31
URL: http://psycological.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback