PROUD!!

YEY haha, först hade vi fysik, ehm.. ja sovde den lektionen, åtminstone så vakna ja varje gång Sandra väckte mig haha, sen blev det modersmål, då var jag lite mer vaken, och vi gick igenom föreningar o ord o liknande,

Sen fixade jag o Sandra naglarna på matrasten i salongen. o satt o pratade o så.

testade ett nytt nagellack and it was wierd xDggg


sen började Finskan. O VI FICK UT PROVE!! o ja fick en sån satans chock för jag fick en 2a i det,
vitsorden har ändrats sen ifjol, och då hade jag 1 av 5. nu har jag 2 av 3, o ja blev så stolt öve rmig själv att de gick int att beskriva haha. o så hade jag 1 poäng mer än sandra x) det är oxo viktigt att nämna<3

och eftersom jag är aktiv på timmarna så har jag kanske en 3a på betyget sen, SÅ JÄVLA STOLT!

sen under matpausen märkte jag att mina scooternyclkar aven var borta, JIPPIE tänkte jag o sandra hade roligt, men dom var sen i scootern haha. TUR DET, annars hade min hjälm o pappe ro allt försvunni, men om dom sku ha fått igång den är en annan sak

DEN SUGER


Men nu ska ja börja fara mot paintballen PUSS PÅ ER :*<3
skriver mera senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback