skolan - fredag

kännde på mig redan när jag höll på klä på mig att dagen kmr suga,

bussen till skolan o så, de spöregna på morgonen.
vi började med engelska, oförberedd var läraren med, men vi fick gå
igenom hur vi sku skriva vår recention o så på. sen vidare med texter,

sen efter det hade vi modersmål, där läste vi hela lektionen,

bert

Jag läste klart bert -badbojen, haha så lättläst bok att ja läste den på ca 2 timmar. tips till alla som hatar att läsa böcker till skolan o så, ta en bert bok, den är underhållning på torr nivå och den har stor text och så vidare,
Hndlar om hur hans sommarlov snart e slut o han ska bli gentleman, badboy o muskelknutte innan sommaren e slut o hitta en tjej åt sig.

sen hade vi fysik, seriöst bästa ämnet o bästa läraren i hela skolan av gemensamma ämnena. vi gick igenom vatten och hur de leder ström, en fick ligga i ett badkar med atten o så la vi en hårtork i oså sku vi se vad som hände. haha nej int rikit, hon kopplade en högtalare till en radio o satt ändorna i vatten med mycket salt i o de ledde ström. sen slutade vi o mitt i allt stod craiso framför mig o höll i mig för hn ville ha en förklaring.. o de slutade med att ja skrek åt han att försvinna.. förlåt Craiso de va int meningen men jag orkar inte vara social o nu vet du varför.. förlåt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback