Skolan - tisdag

Idag började dagen med Engelska, där fick vi datum till när vi sku ha en bok elle rså läst, jag har redan nästa veckas tisdag, då ska ja ha en text o författar info o vi får uppgifterna om de på fredag.
sen annars så gick viigenom lite papper o så,

efter det var ja på rasten med Ollie o Craiso.
o sen började nästa timme de va Matematik, yey säger jag bara, där sku vu göra ett grupparbete, var par med Amanda o vi fixade det galant.

sen var det meningen att vi sku ha Fysik, men det var info för ettorna o läraren måddes vara där så vi fick vara med på infon o behöv int sen vara på infon när den e för oss + 3orna.

sen hann vi med 30 minuter fysik o då gjorde vi ett papper, vi fick även ut ett annat papper o där hade jag 16+/16

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

pöööööp

2009-09-01 @ 23:16:28



Postat av: . Pjumas. ♥

Svar: Ja måst komma på en fortsättning först x) men joo, den ska no komma bara ja skriver den först :P

2009-09-02 @ 15:51:24
URL: http://pjumas.blogg.se/



Postat av: anna

Yuki.

Jag ÄLSKAR Dig.

Designen e hur fin som helst!

Du är bäst.

luv ya <3

2009-09-02 @ 17:17:16
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback