1sta april! ( april april )

Haha, första som jag lyckades skämta med var Nico. voi voi för han.

Idag är det 1 sta april och det betyder oh no! jag ska fara långt iväg till Imatra idag med älsklingen o vi kommer hem på Måndagskvällen först så bloggen får stå stilla tills dess.

Idag har jag fått vara ledig på grund av privata orsaker, och har färgat mitt hår och packat klart på morgonen, men även suttit lite framför datorn. ÄLSKA MINA FÖRÄLDRAR som stängde av varmvattnet idag när jag råkade stå för länge i duschen haha. Men det löste sig ganska snabbt, men att fara ut i endast handduken var inte rekomenderat.

Sen har jag fixat med löshåret och så, igår toppade jag det och plattade det o så, och idag klippte jag lite till av det haha. Det kommer bli kortare än mitt om jag int slutar haha.

puss <3

z

Nej inget tokiohotel fan o int hater heller. men de e en Pupu i varjefall :3 <3

glad påsk eller nått :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback