Lördagen och Söndagen

lördagen drog vi till Jere's och där så såg vi på när han städade sitt rum haha, skulle kunna ha hans rum, men jag fick int fråga av hans mutsi om hon ville ha en dotter till haha.

Sen drog vi till Jona soch äta, och sen kom Nicole dit :D
och efter en stund kom Jere dit med. Sen gick vi ut o gå typ och jere for hem efter pengar och vi andra gick till Nadine och satt där en stund, sen gick vi till siwa och sen gick jag o Jonas hem i regne.


Söndagen hände inte så mycket vi drog via Jonas syrra och så, och sen somnade vi hos Jonas haha, sen kom Juntti och Sandra till hangö med tåget så vi gick dit o vänta på dom.
Sen kom dom och så gick vi till Junttis garage där var Joni Jere o Matilda. :D

Så satt vi där tills kl blev ca halv 9 och då sku jag o Matilda med tåget till Ekenäs, och det gick som det gick på tågstationen, jag skäms nästan fast det sku ha kuna gått värre.
Sen åkade jag o Matilda till ekenäs och det stannade 1 gång :bigeyes:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback