Påsken ( torsdag - Måndag )

Yerah runt 4 tiden kom Jonas och dom o söka mig, sen i karis var tåget 1 timme försenat, så vi hamna stå ute o vänta på det, sen när de tkom var våra platser borta. men det var en snäll dam där som vi fick sitta med, och jag o basse satt och underhöll oss med vårt egna haha, att sitta på ett par svampar som man gled av så voi voi haha.

Sen i böle så fick vi vöänta ca 1 timme på nästa tåg och där åt vi bland annat. Sen tog vi nästa tåg till Imatra. Roligt med engelska typer som försökte sig på finska. Där vänta hans Farsa på oss och sen drog vi till deras.

Sen började alla drick där och mitt i allt var det nån som stigit i min väska så en Cider hadd sprucki o hela väskan va genomsur, så Ipoden och kameran gick sönder.

Fredagen : vaknade av att nån unge började skrika, svårt att veta när det var 6 st småungar där + 2 tonåringar. haha, Sen lagade jag och Tony mat med haha. jag fick försöka dirigera han så gott jag kunde med min engelska haha. sen hände int så mycket mer den dagen, härjade med Alla där och myste med Jonas <3

Lördagen : drog till butiken och så fixade mer chips och dricka o förde bilen på tvätt.Sen blev det sightseeing i Imatra haha :D <3 Sen hem igen och härja med barnen och så <3

Söndagen : Inget speciellt, lekte med Ida och så vidare mest och satt i källaren och lyssnade på JOnas när han spelade guitarr och så vidare.

Måndag : Inget specieltl hände under morgonen, sen tog vi tåget hem, och så vidare, fick åka hem med Jonas sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback