Sandra goes short och middagsbjudning

Haha, idag , hmm, har varit en mycket kort dag egentligen, snabbt har den gått med, Sandra, Sani och jag kom med tåget till karis o sen gick jag o härja med Jonas juntti o Joni medan Sani o Sandra försvann.
Sen i skolan så kommer det av Sandra : klipp mig korthårig nu så ja int hinne rångra mig. haha. <3
Så jag klippte en page åt henne. och så stylade jag det. och Sandra ska ha mig till hennes nu alla mornar så ja fixar hennes hår ;D <3

Och allas reaktion var , woow, snyggt, häftigt, vem ha klippt?? o s v.

sen blev vi bjudna på middag till restaurang pumpis. Yey, så alla flickor fårn vår klass förutom 2 st drog dit unde rmatrasten. Förrätt var nån fisk och sås, varmrätten var rot puré, nötbiff och potatis rektanglar med ost, och efterrätten var caramellskål och citronfromache ( stavningen failar haha ).

Jooo,, allt gick bra , väntan fick alla att få dålig humor, så alla satt och skratta åt allt och åt o allt fanns de någå som man skratta åt. voi voi ändå haha, i ca 1.30 timme satt vi o åt så missade delar av lektionen med.

Sen på lektionen kvar gjorde vi inget speciellt. Sen slutade vi och jag satt och halftsovde i kultsis famn på vägen hem <3 I love You <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback