schoolDay - Tortera läraren

Idag tog jag tåget till karis as usual, och idag var det ovanligt mycket idioter i tåget. Nej huhhu ändå.
Sen i skolan så fick ja tortera läraren en stund men hon sa att hon int kände nått så det var lönlöst haha, Jag gjorde slingor med slingmössa på vår lärare.  Sen så lagade jag Oljebehandling åt Sani och tvättade bort Sandras oljebehandlicng och fick sen egen oljebehandling. 
Sen blev det mat och jag hamnade fara med vått hår haha, och Jonas första kommentar " har du varit i duschen? :D" haha kultsi ändå <3

Sen var det ännu 4 timmar kvar i skolan och sne fick jag mitt i allt en kund så jag klippte han
och sen for jag till datasalen och printade ut papper till ett föredrag.

och bästa kommentaren därifrån var : "den här har du o tydligen hört när du kan den."
Hahah Youtube sånger och jag satt o sjöng haha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback