Kurs - hårbotten uppförstorat 200 ggr + dagens ord

cxDet var nog dagens ord det, speciellt när personen säer det som Pio potanika!
 i morse så var det roligt som fan Sandra härja eget när hon blev påsprungen bakifrån hahaha. Sen satt vi o väntade i 1 timme innan vi fick veta att vi sku ha kurs den dagen, om tvättning av hårbotten + om schampoon och så.c
Först var det teori o vi såg på bilder etc, håret och hårbottnet förstorat 200 ggr, vittu de såg bra ut, snödrivor i alaska hahaha. Första delen av teorin så sovde jag typ, Sandra hade nog pratat någå med mig men ja hadd it reagera. Jag fick nå värre fel sen när det blev mat, jag fick sån satans sockerfylla att jag bara skratta mitt i allt på teorin,
roligt värre, sen blev det mat och sen fick vi se egna hårbotten o liknande saker med en maskin, hahah att stirra 2 timmar på någras hårbotten är fan underhållande .
Int ens Jonas stod ut med mig när vi slutade haha.

( bilden på hårbottnet är inte 200 ggr förstorat  + att alla bilder är från google. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback