Måndagen - Ledig! + BIO!



cvaknade upp otroligt glad idag haha, väckte jonas av att kittla han o han var helt förvånad haha. Måndagmorgon och man vaknar brevid kultsi för att man är ledig är underbart
<3

härjade med kultsi tills kl 3 ungefär då drog vi till ekåsen,( psyksjukhus ) fun fun, kultsi fick sitta i bilen haha <3
sen drog vi hemmåt igen och då härjade kultsi och jag igen ännu mer <3

Sen drog älsklingen hem med tidigare tåget och jag gick mot loppiset. och där fick jag sen skjuts hem.

Sen när ja kom hem så frågar Sandra om ja kommer på bio med henne, så det var bara hem och svänga och sen blev det biotime med sandra och mikko.
Valentine's Day - var filmen vi såg på. Jag hade sån sockerfylla att jag bara satt och skrattade i 2 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback