Migrän + annat skit..

Sen näv i kom hem höll mitt huvud på att spricka, nej satan hur ja har haft pain idag ändå.
Ändå har jag bara suttit o spelat och försökt vara så lugn som möjligt, försökt sova och så med,
det har blivit lite lättare mot kvällen men efter att jag var till kiosken vet ja int sen mer. fick satan bullkinder då, vittus pussyn att ni ändå våga.. nåja fick tandläkartid i varjefall, men först i mars fick jag den.. skulle ha haft en tid i morgon med men men , de sku ha blivi ett jävla haloo om ja sku ha sagt det.

Sen senare nu så har jag bara spelat igen, suttit i datarummet för det är svalast + mörkast.
Och nu ska ja så småningom gå o lägga mig.
Godnatt alla läsare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback