myspys + härja + ZzzZzzZ

Sen slutade vi ungefär 2, då drog jag Juntti Jonas och Sandra till tågstationen och väntade där på tåget, härjade o åt batong där haha. och sen blev tåget 20 minuter försenat.  och det var Myspys i tåget idag <3 Somnade 2 ggr tror jag med för Jonas skaka om mig haha. och Sandra satt väl o härja med Juntti haha. Sen va vi mitt i allt i ekenäs.

Sen i ekenäs sprag jag o Sandra runt i stan o försökte fixa Ia-plats åt Sandra, haha sprang in i fel människa iapoteket med fel saker i händerna. Vittu att man int ens får köpa privata saker ifred. haha sen gick vi i butiker och jag hitta hur myky som helst som ja sku ha velat ha. Men men har man inga pengar så kan man it köpa någå heller. vittu gjort slut på ca 25 euro idag + småpengar till. My last fucking money.

Sen när jag kom hem och så frös jag så att jag måddes lägga min under täcket och låg och spelade en stund på facebook, sen vaknade jag av att telefonen ringer, då hade jag sovit i nån timme. Plus att det vat en jävla bögidiot som ringde ännutill men eftersom vi int pratat på ca halvår så va de väl bäst o svara, men int orka ja lyssna så ja stängde av direkt nästan, DU ÄR INT MITT PROBLEM MERA!

Sen har jag spelat mer på olika sidor och ringde kultsi med på kvällen nu <3
Och ska så småningom ta lite lugnande o somna med.

Puss o kram och love på alla läsare <3
Peace Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback