Pjumas - Bloggtips!

Pjumas - Detta är en 17 årig tjej från finland som studerar till frisör.
har själv träffat henne 1 midsommar och hon var så sjukt söt att omg <3
Besök hennes blogg och kommentera den o prenumerera på den. <3
Hennes blogg handlar mest om vardagen och sånt hon gillar, hon håller på med porslinsmålning
+ fotografering och är mycket bra på det <3

d
såhär beskriver hon sig själv:

Hej! Jag är en tjej från Finland som skriver om mig själv,
mina intressen, min vardag och annat smått som jag är intresserad av!
Om du undrar nånting är det bara att fråga i bloggen!

Sköt om er <3

Intressen: Håller på med porslinsmålning ;)
Och så gillar jag att fotografera! :)
Annars är det killen, familjen, eller kompisar som gäller :)

Jag gillar: Min Älskling<3 datorn, släkt å vänner å familjen<3

Jag ogillar : Sådana som talar skit bakom ryggen och tror att man inte vet något! sådana som ljuger och inte kan erkänna det..
Sådana som beter sig/är IDIOTER helt enkelt!

Motto: Bete dig mot andra så som du vill att de ska bete sig mot dig!


Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

hihihihiih :D tack söto :D<3

2010-02-13 @ 19:01:10
URL: http://pjumas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback