StormLördag - "filmkväll" blev bastukväll

Idag vaknade jag av att Jonas mutsi ropa att Finland leder mot tyskland 2-0 och jag fråga av Jonas helt yrvaket leder finland?? och han KOMMER DE FINLANDMATCH PÅ TV O INGEN SAGT NÅGÅ??

Hahah, sen såg vi på den matchen och den slutade 5-0. Sen drog vi via junttis, vittu vilken snöstorm de va ute då ändå, det var -20 ungefär ute och näör de blåste nordlig vind blev det o kännas som - 40 ungefär. Han va int hemma så vi ringde han o fråga var han var och han var hos Karsus så vi drog dit,
där såg vi på tv mest. Sen for vi hemmåt och åt Spagetti och köttfärssås, nom nom nom <3333

sd

Sen måddes vi vila ner maten lite och så klippte jag Jonas mutsi. sen så drog vi till Juntti igen o nu var Sandra och Janina där. Där satt vi o drack och talade i början och vi som skulle se på film egentligen haha, sen så drog jag o Jonas och juntti till bastun ett varv och Janina och Sandra härja utanför. Sen bjöd Junttis mutsi på Irisch coffee men de smaka it rikit så juntti o Jonas fick drick upp allt. Juntti drack 2 och Jonas 3 st. Sen gick jag o jonas hem, och vi sku se på film ännu men han somnade haha kultsi ändå <3

fd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback