ZzzZz dag - sömnmedel?

Sen när ja kom hem runt 3 tiden var ja så depprimerad att jag somnade direkt, sen vaknade jag och joggade i ca 15 minuter och sen somnade jag om. Sen drog vi ett varv och se hur datorn mådde, ing fel hade dom hittat då ännu, och sen när vi kom hem somnade jag om, och jag sovde sen ända tills kl va 20 över 10 och då blev det för sent att ringa kultsi så jag fick bara somna om igen. Simpsons har rullat på hela dagen i tv'n men har sovit så har int sett allt bara små delar av olika avsnitt.

Att ja ska börja må såhär igen.. så deprimerad att ja sover dagarna i ända för att jag int har orken att göra nått annat.
räknade ut att jag sovit över 15 timmar efter skolan idag. Altså  kl 15.00 och frammåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback