Onsdag - fixat med hårfärg

Idag vaknade jag runt 12 tiden och satt och skrev i min mer känslosamma blogg
om Vänner svek osv. Sen drog jag till butiken med en efter hårfärg och
hon var snäll nog att köpa en ask till mig med <3

Sen drog vi till hennes och färgade hennes hår, <3 nej herregud nog sottade
o klottade vi haha. Sen efter det drog jag och klippte en och sedan hade ja förtjänat ihop 30 euro
och då va de dax för att dra sig till Hangö o möta kultsi en stund <3
Först var vi o Äta till Wall's, Mysigt värre <3 och sen
drog Vi till plaschen(??!) och där simmade vi med Joni och runt 8 tiden drog vi mot tåget .

Sedan kom jag hem och nu har jag Inpackning i håret och snart och sova för ska upp kl 4 i morgon .
DE SKA BLI INTRESSANT DUDES.

I morgon kommer jag inte vara hemma, och klanske ska ni få nått roligt på Fredagen, får se. Då drar jag till Hangö och är Barnvakt åt  Sötaste Alex <3

Pusu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback