Mondays sucks.. ( as usual )

Yesbox, Vaknade halv 7 och gick i duschen och sen började jag bege mig mot Bilskolan, körde en timme idag igen och det gick helt perfekt, såg hela halva släckten och allt annat möjligt roligt. Sen slutade jag och visste int vad fan jag skulle göra, så jag Cruisade runt stan, sen for jag ett varv till karis sen hem till Ekenäs och sen till Pojo och sen hem. Väl hemma så funkar ingenting i mitt rum eller Datarummet så jag börjar gå igenom allt för o kolla var det finns el och hur jag ska lösa det, så det slutar med att jag har hamnat dra ledningarna på nytt sätt för att få nånting o funka överhuvudtaget, så min dag har spenderats i varddagsrummet, och sen när man fick besök fick man fan int sitta där sen heller mer, men fan om nån av dom öppnar käften och säger att jag borde vara mindre på mitt rum..

men nu är det mat så Cya later. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback