filmtips + cut cut..

asdadssad

Sandra Och jag såg på Romper Stomper när hon kommit till mitt, haha hennes åsikter var mycket bra och underhållande hahah <3 SJälv vet ja itn rikit vad ja ska säga, Filmen är helt okey, och Sandras kommentarer under hela filmen, "Dom är exakt likadanna", "vittu vilken likhet ", "nej vittu ändå, de ska bli förändring"
hahah :D

Sen klippte jag Sandras hår kortare med, Sandras första kommentar var nog bara bäst hahah, de e int allti så lätt när man tycker man ser ut som en annan, jag vet hur det känns perkele :P

Sen pratade även jag finska, för sandras skull, och den finskspråkiga fattade int ens va ja mena imellanåt, JAG KAN VERKLIGEN! men men , de gick bättre sen haha. hon vet att jag har dåliga finska kunskaper.
Sen följd ejag hem andra en bit och sen ringde jag Kultsi medan ja gick hem själv. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback