godmorgon - gårdagens uppdate, berömm<3

Godmorgon alla läsare,
Blev ingen uppdate igår för blogg.se stärva för mig, det hände inget speciellt egentligen, fick klippa några st, + en helgrupp med irländare och engelsmän haha, dom kund ingen svenska el finska o hon kunde ingen engelska så jag fick hoppa in . Jag fick rikit berömm för min engelska. Fick gå o shoppa igen som vanligt och allt, sen fick jag sluta tidigare för Sandra kom dit.

Sen gick jag o Sandra o härja i stan, och sen gick vi hem och härja i österby. haha sen när jag kom hem orka jag int med någå o frös så sakuti att ja for i bastun <3 sen ringde jag kultsi ett varv och sen försökte ja sova. mitt huvud ha blivi mot den bättre sidan <3 men ja märker att musik går int ännu, o filmer kan ja e på bara ljudet är lågt haha. Farsan kom in i rummet o frågade om ja såg på stumm film -.-''


Kommentarer
Postat av: karolina

så du e bra på engelska du :D?

:D

2010-03-10 @ 18:27:10
URL: http://karolinapalm.blogg.se/



Postat av: Anonym

Hej

har du sett att Vira från Hofosho har startat egen blogg, kandylandy.se <3

2010-03-11 @ 14:38:51



Postat av: karolina

sv, okej :D

2010-03-11 @ 17:04:41
URL: http://karolinapalm.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback