Måndag igen.

Idag e det måndag igen, och jag är glad för det, för det betyder att det är prao igen för mig, och en dag närmare tills ja får se älsklingen igen <3 Idag har varit en helt bra dag, hade salongen för mig själv en tid och allt rulla på som de sku, inget stressande eller så. Sen gick jag hem med Sandra och så satt vi o pratade med en gammal vän vid österby kiosken.
Sen kom jag hem och då hände de verkligen inget kan ja säga, Viss ahar tappat nerverna helt o hållet på mig idag, och andra har spammat sönder Facebook åt andra.

Just nu händer det inget och jag funderar på att gå o lägga mig fast jag int ens sku orka med det, men ska se om jag hittar nån film ja kan slö se på tills jag somnar.

Bara jag får bilder o sånt överfört ska ja ge er en o annan bildbomb här med, har även hittat filmer etc som jag int publicerat, men som sagt, denna dator tiltar mer än 90 % av shakke i denna stad.

Nej jag har inget emot min vackra undebara stad, bara idioterna som bor i den..

Kommentarer
Postat av: ella

sv: det är lugnt söta du, men det kan bli så att ni blir nästa veckans par eftersom att veckans par kommer upp imorgon. Kramar :)

2010-03-22 @ 22:56:20
URL: http://bogstedt.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback