Monday - löshåret har fått färg!

Yeah, var på psyket idag igen, Där fick man arbeta som vanligt och I LOVE IT!
Sen stod ja o pratade med Sara med om gammla minnen o liknande, Nice <3

Sen när ja slutade hade jag fått migrän. så jag la mig i sängen o somnade om o om igen.
Sen drog jag till stan och köpte hårfärg och sen började jag "förpigmentera" min kritvita hårförlängning och sedan färgade jag det när jag var i bastun. 

Det blev bättre än vad ja förväntat mig, behövde bara 1 färgburk dessutom.
Men lol på hur jag ser ut i långt brunt hår haha, bilder kommer senare, måste färga mitt hår lite med så jag får bort de röda ur mitt hår.  men men man vänjer sig ;D

Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback