Prao - Måndag

dIdag började jag på en ny praoplats med, 3 veckor ska ja vara här, Medans hon den förra e på semester. Hon hade helt glömt bort att ja sku komma så hon blev helt chockad när ja kom in. Gick till stan idag med så härligt var det trots hjärnskakningen haha, men fan att ja tänker sitta hemma.

Började med att jag fick städ alite o se på vad hon gjorde, passade mig utmärkt att int behöva tänka så mycet fast hon kollade hur mycket jag kunde o så. Sen så städade jag hela salongen och så  blev jag bjuden på mat. Efter det var vi ca 1 timme i salongen tills hon sa att jag fick fara o gå i klädbutiken o så på våningen ovanför. Gick dit en stund och hittade ett par skor och ett armband, och jag var först i seppälä av att köpa skorna för dom hann knappt hängas opp så köpte jag dom. :D

Sen efter det så fick jag även klippa en kompis som jag int sett på 4 år. Sen så fick jag även klippa min arbetsgivare.

Sedan körde hon hem mig ännu till, och hon sa att tack vare att ja arbetat övertid så sku ja få en liten lön.

I JUST LOVE Lia <3


Kommentarer
Postat av: karolina

du sa att du hittade mig genom en väns blogg :)

kan jag få den bloggen?

2010-03-09 @ 15:07:32
URL: http://karolinapalm.blogg.se/



Postat av: karolina

sv.

okej :D

och vad fick dej till att läsa min ?

och kommentera?

2010-03-09 @ 18:49:43
URL: http://karolinapalm.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback