Uppdates - reasons..

Yeah.. bloggen har blivit dåligt uppdaterad igen, men det beror mest på att jag mått så dåligt att ja in tklarat av att vara här, + att ja ha försökt focusera på Älsklingen o så för tt orka mig igenoim dagarna. Verkligen tacksam för att du finns <3
Men Idag så hann jag uppdatera lite.
Har haft en sån dålig dag efter att jag mötte dig idag. Usch hur känslorna kom fram.. Jag fick spendera ca 2 timmar med dig idag, och jag både hatade det och älskade det.. Men när jag kom hem, då kom ångesten igen. och jag försökte få tillbaka kontrollen.. Men du fanns i mina tankar igen, om ja skulle ha gjort annat, sku du då ännu vara med mig? Sedan tog jag lugnande och somnade.. och när ja vaknade pratade jag med lsklingen om lite saker och nu håller jag på o uppdatera o lyssna på musik. ska försöka bi aktivare igen ,

 men som sagt, mår jag int bra har jag int ork till nått heller...

xz
Bjuder på bild från idag med, borde få håret tonat, det skiftar i rött igen.


Kommentarer
Postat av: Bäcka

massa söt på bilden ju <3

jag finns alltid för dig om du behöver mig gumman <3

2010-03-03 @ 23:59:05
URL: http://bäckabuws.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback