Körning på landsväg kl 7 <3 teorilektion <3

Yeah, idag började min körlektion kl 7 på morgonen, körde i Ekenäs först en stund och sen ut på landsvägen och sen till Karis skolan.  Vittu de va roligt haha. Ei vittu, :D Han sa att det gick helt bra, bilen stanna int eller någå problem alls och att det var konstigt med tanke på att kl va 7 på morgonen haha. :D

Sen va vi i skolan och hade kunddag, hade 1 kund. + redde upp ett långhår som hade tovat sig längs med huvudet . Sedan lagade jag och fick oljebehandling med.

Sen till Ekenäs och härja tills Bilskolan började, sovde sista 30 minuterna och vaknade av att läraren skaka om  mig o sa att jag fick gå hem nu. Vittu ändå haha <3
Sen har det varit en " torr humor dag " idag. Så jo de ha sluta med ett o annat.'

Saknar min Jonas någå fruktansvärt just nu <3
Sweet Dreams Everyone <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback