my feelings..

Minns knappt vad som hänt i veckan har varit sån depp vecka att det är ett under att jag int hamnat under tåget..
Angstbarn som fan men ni som är med mig lev med det, maybe soon over. who the fuck knows..
känns som ja sku behöva ta ut så mycket just nu men det bara int går det känns som allt bara sitter fast.

Onsdagen -  skolan minns jag inget av . tyvärr. tror vi gjorde slingor med blondering men idk. slingade väl sanis hår. + lagade spikes av håret ( bilder kommer ) Som hon sovde med tills torsdagen. och det var ingen skillna dpå dom. Skolan på torsdagen var okey väl. 3 kunder och minns inget mer av det. voi voi minns jag inget av det har jag mått sämre än vanligt.. nått jag försökt bara glömma.. finns mycket jag försöker glömma.. vissa saker går lättare än andra.. vittu att ja sk amåst aangsta här nu..

Fredagen - kemin var frågesport och en av mina kokis burkar sprang så det blev vått, plockade huvud i salongen och fick fara hem med 10ans tåg.
VECKOSLUT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback