Sori dudes - veckoslutet.

Förlåt för att bloggen stått stilla sen muffinsbaket haha. Det blir sen Fredagen , då såg vi även på Ishockey som fnland vann. Jonas vann han med eftersom han åt 14 st muffinsar under 20 minuter haha. sen åt han några till av mig senare <3

Lördagen - varmt som fan, det var runt 35 i skuggan. Så jag o gulle låg ute o solade en stund och sen rakade jag han. Sen blev det mopo cruising eftersom det var så hett. Skönt att köra mopo när det är så varmt som det är. Sedan kom vi hem och chillade bara hos mitt. Såg på filmer och härjade ute och så.
Ä N T L I G E N S O M M A R K Ä N S L A!

Söndagen - Hände inte så mycket. vi slappade bara dte var så varmt att vi inte kunde göra så mycket annat. Vi slöade så mycket att jag började gå på övervarv haha. Busas for life <3 Sedan for älsklingen hem med 17.23 tåget. Och på tågstationen såg jag även Emilia och Mia. :)

Sen drog jag hem efter Datorn och sedan tillbaka till Stan och var med Sani o skrev på föredraget resten av kvällen.
Resten av natten låg jag och kollade på Simpsons avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback