back again..

jou.. nästan 2 veckor sen.. blogg.se har stärvat och allt jag skrivit har försvunnit, mina föräldrar rör min dator = allt försvinner.. så joo. it sux, mitt liv verkar gå neråt at the moment med. men men .. ska försöka komma tillbaka hit, finns så mycket jag skulle vilja berätta skriva om, men ändå, ändå håller mitt humör, mitt psykiska och mitt liv mig i mörknet, där trivs jag bäst för tillfället, sällskap under täcket av älsklingen och bara sova sova sova, orkar int bry mig om omvärlden och så.. Bara lägga ner sig och sova bort dagarna..

Är på prao med just nu.. det tär på ens psyke med , ser inte bästa kom pisen på ännu 3 veckor troligtvis, saknar allt som har med henne att göra, dagarna känns längre, allt känns mer ensamt, INGET kan ta bort känslan som jag har när Sani inte är här. Det är som en bit av mig är borta, Allt känns meningslöst, jag har lärt mig att int fästa mig vid nån så mycket, men med vissa är det svårt att int <3

Just nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sedan äta nått och se på south park. sedan blir det att sova. Idag har jag dessutom varit i Hangö efter skolan. Snö, slask , regn + värme = perfekt körväder, Joni , jere och jonas roade sig med att sticka ut huvudet ur fönstret när vi körde , speciellt i vattenpölar.. SMÅBARN PERKELE <3
i morgon dit igen <3

Cya Dudes <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback