Klassresa 2010 - Short version

Hmm, tappa nerverna på morgonen redan , VITTUS HOMON SATAN! Öppna käften nästa gång!!!
Sen så fick vi fixa våra hår och naglar etc.
Sen fick ja o Sani fara vid 1 tiden mot tåget, där härja vi as usual.  löste sudoku, vi hitta 2 likadanna, och jag vann för jag hade mitt klart redan före sjundeå. :D

( och eftersom blogg.se vill stärva så får ja ladda opp bilder i morgon )

Men sen på båten så satt jag o Sani oss i baren direkt och börja supa, Lehmän va grini som vanligt och voi vittu ändå, sen sprang ja o sani i taxfreen och så härja vi med 2 skinheads från åland som sprang iväg så fort spelmaskin börja tjuta haha. och härja o så for vi på Disco. Där hände de va de hände, LOL e de nästan, mest nolo nästa dag men voi voi, han kännde igen mig ivf ;) haha hans kompisar gjorde de sessvärre med och et gjorde int saken bättre av att han nästa dag kom och hälsa o höll på, Vittu,
Sen blev det stockholm nästa dag , där köpte jag : väska, bälte + affisch, halsband och örhängen etc. Härja o stockholm så gott det gick, sen tappa vi bort oss Vittu va lyckat :D sen hann vi just o just med båten och  sen satt vi o söp igen resten av kvällen. Sen blev det disco hela natten tills dom stängde o sen så träffa vi 2 romaner som vi fick lura i att vi va lesbiska så dom sku låta oss vara ( det blev bara värre) sen så träffa vi på en annan boy som ville sova breve oss när vi såg på tv haha men han började tala så perkelesti att voi voi, sen hängde vi med han hela jävla natten och sprang via rökrumme , ut, hans hytt och bänkarna o sen for vi via vår hytt och haha. Sen härjade vi ännu mer och Sen så slutade allt med att Jag o Sani satt och söp i  badrummet för att int väcka dom andra.
Sen blev det finland igen  och där så gick jag o Sani till terminalen och hem mot ekenäs igen.

Vittu vilken perfect resa ändå med Sani Hani <3 <3 <3 IT wAS AWESOME! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback