Onödig skoldag..

Jepajeij.. Idag vaknade jag otroligt nog i tid, kunde ligga o dra mig länge i sängen och allt, sen blev det karis som gällde . Väl i karis ringer Dena och undrar om han får kyyti, vilken latmask haha ;) så körde Dena och Mikko till skolan. Där sen så gick vi igenom Ia papprena och jag hann bara tappa nerverna på en redan vid matpausen, stackars. Men men sånt e live när man ska komma o bläddra när jag går igenom lite saker, men till och med JAG vet att det int är 24 augusti.. men men , sen gick de väl heelt smooth, Jag o Sani tvätta mitt löshår och fönade det och sen drog jag o Sani därifrån.

Sen var ja o Sani o äta ett varv till Abc och så drog Sani med ans tåg hem mot kyrkslätt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback