FuskisDag och Bio <3

OMG säger jag bara vilken dag haha <3 Först hade vi gymnastik, jag och Sani starta tidigt och jaaa, hade gymnastik på latisars vis <3 hahah. Äpplen fick vi med. <3
Sen hade vi manikyr, Började tidigt så vi sku hinna  och så när ja e klar med sanis naglar så kommer läraren och säger hur de ska vara och si och så o voi vittu .  Fick nytt par som jag lagade Fransk manikyr på och sen fick jag även fransk manikyr. Sen så Gjorde sani så både hon och jag fick sluta tidigare. Voi Voi <3 Sen så drog jag till Hangö och hittade 3 boys hos Jeres och dom låg och kollade på Wrestling haha <3 Sen drog jag och Jonas ut och äta och sen drog vi till Ekenäs på Bio <3 Vi såg Sisko tahtoisin jäädä <3 och voi vittu hur saknade efter Sani Hani kom då nej vittu ändå att hon sku på Resa just den dagen <3 Sen körde jag hem Jonas igen. <3

d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback