Skola på en lördag = bröllop

Sedan när jag sku vakna på morgonen gick det helt bra, Jonas vaknade int och jag hann nästan ut genom rumsdörren tills han vakna o tyckt att det var "för tomt i sängen" haha stakin <3 men han fick sovmorgon i varjefall haha, Sedan i skolan fick ja veta att ja sku laga åt Brudens dotter frisyr så det tog ca 2 timmar ungefär liknande som på bilden, flickan var trött och orkade int sitta i stolen och ville ha nått att göra helatiden men sen till slut blev hon klar och fick fara vidare till sminkningen och manikyren.
Sen fick vi ( vår klass ) 70 euro att göra oss av med i Hesburger, Så vi for dit efter att vi gjort allt färdigt, där var servitören helt fittig haha dålig dag för henne, vi fick en kokis för mycket som hon sku ha tillbaka och för lite hamburgare o fel dipp och voi nej ändå.

ads



Men sen kom jag hem till Jonas <3 Han had hitta en av mina hårdskivor och gått igenom alla mina filmer. At least i hope so att han bara gick igenom mina filmer och int nå bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback