Skolan - BILDBOMB! , (extensions, nails and make-up)

 

dd

 

Dagen började med att jag plockade upp Sani runt 10. Sedan till skolan där hon tvättade mitt hår och sen så började jag måla på hennes naglar. Spiderwebs <3 sen ritade jag en spindel på tummen åt henne. <3 And everybody went : woow.

 

d

Sen hade tvåorna maskering och där gjorde dom skägg och näsor och liknande. Cassandra ( på bilden ) fixade horn och ärr åt sig, och ditte tyckte jag skulle fota när dom höll på.

Sen blev det mat och jag och Sani åt som vi aldrig sett mat förut, fyfan hur mycket vi åt emot vad vi annars brukar. + Vanligt härjas i matsalen <3

Efter maten så fixade jag Desirées hårförlängning. Under dagen fick jag min hårförlängning fixad med så den snart ligger i min brevlåda <3 Najs <3

 

d

d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback