The 5 last days ( långt )



sYass. 5 dagar sen senast jag skrev här, MÅTT SKIT! psykiskt.. and my closest friends know why <3
Vad har hänt de senaste 5 dagarna då. Hmm,
Drack på Fredagen i Hangö. Det var en mycket intressant kväll, träffade många nya vänner och sen gick det som det gick. I'm sorry..  och kvällen slutade som den slutade. Ungefär kl halv 4 for vi från Tonys haha <3

Lördagen  sovde största delen av dagen, jonas hade baksmälla, Sen lite senare plockade vi upp Joni och drog till Ekenäs, men det visde sig vara så att han vi sku träffa var i Karis så det blev lite längre väg. Sen när vi träffat han och kört han till tågstation så for vi mot hangö igen och cruisade.

Söndagen så sovde jag igen största delen av och så låg jag och såg på när Jonas spelade. Sen var vi ut och vruisade och så drog vi till Jonis där Matilda var oxo :) Sedan när kl blev runt 8 tiden typ körde jag hem Matilda och sen hem till mitt.

Måndagen - Gymnastik, aerobics och muskelträning, sedan skulle vi göra frisyrer och jag och Sani satt och ärjade i klassen. Sedn drog vi till Svedjan ch där flummade vi mer än vanligt, Filmade och fotade  ( annat inlägg kommer om det ) Sedan körde jag Sani till tåget 6tiden.

Tisdagen - Härjade i skolan med Sani as usual, färgade hennes hår och slingade det + hade en annan kund till, sen ville läraren prata med mig i enrum, UNDERBART! *NOT*
Sedan kom vi till Ekenäs och där sökte vi mitt löshår från posten och sedan plockade i upp Tomas på vägen till Karis.

Så drog vi igen till Stranden och härjade. Sen var vi o äta och Nån viss Herr R verkade nervös denna dag, haha Sani och jag har blivit riktiga Stammkunder där och han har aldrig varit så nervös förut haha.voi voi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback