Bilder is The Shit <3

r
Uh yeah lovat er lite bilder, tyvärr har min telefon slagg försvunnit av nån andledning? -.-''
Hmm hmm, mera bilder ska ni få , Tillbringat sebaste tiden på hemlig ort för de mesta bara "skoldagen" i stort sett som jag är i ekenäs. Hör av er om ni vill treffas <3
Men men nu e de Exhibit A som gäller så får söksöka fixa bilder senare haha <3
I <3 min dator. <3

O P.s jag hatar dig fortfarande? sluta försöka som någå annat då?
Sluta försöka nå mig eller någå för ja svarar int.. Du hade din chans..
And you blew it..


Kommentarer
Postat av: Mia

Svar: Aaw tack! :3 Är nöjd faktiskt, fast den är ju inte riktigt klar än! Så fin du var i håret tkr jag! :)

2011-04-17 @ 15:49:16
URL: http://busbananenmia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback