Dag 2: Mina närmaste vänner

Dag 2: Mina närmaste vänner
Mina närmaste vänner för tillfället är Anna och Mikey.
Anna har jag känt sen jag gick på 8an skulle jag tro, och vi har haft våra berg-och-dal banor men vi har alltid fixat dem.  Sedan har vi haft våra tider vi inte pratat , men sen slutet av sommaren har vi börjat prata mer och börjat hänga mer med varann . I love you sister <3
Mikey är en nyare vän till mig fast jag träffade första gången  första året i yrkesskolan om jag minns rätt eller så var det andra . Sedan började vi hänga igen genom en gemensam kompis och nu är vi närmare vänner än ever, You are like a brother to me and i don't want that to go away. <3
Dag 2: Mina närmaste vänner

Mina närmaste vänner för tillfället är Anna och Mikey.  s

Anna har jag känt sen jag gick på 8an skulle jag tro, och vi har haft våra berg-och-dal banor men vi har alltid fixat dem.  Sedan har vi haft våra tider vi inte pratat , men sen slutet av sommaren har vi börjat prata mer och börjat hänga mer med varann . I love you sister
s
Mikey är en nyare vän till mig fast jag träffade första gången  första året i yrkesskolan om jag minns rätt eller så var det andra . Sedan började vi hänga igen genom en gemensam kompis och nu är vi närmare vänner än ever, You are like a brother to me and i don't want that to go away.
s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback