Dagens Låt : Jar of Hearts

Denna låt får bli dagens låt. Har hört på den sen någon vecka tillbaka och då hörde jag den för första gången och alla blev helt wtf när dom inte förstod hur jag inte kunnat höra den förut, det är lite av ett mysterium för mig med. Men den är helt klart en av mina top 5 låtar för tillfället. Kanske till och med är den i Top 3.
Denna låt har även en speciell betydelse för mig, för jag har kännt såhär i nästan två år, vad du än gjorde ville du ha mig tillbaka. Och jag var dum nog att ta dig tillbaka. Men jag har kommit till ett sånt stadie där jag inte behöv dig mer. för till sist var du more pain than pleasure for me. Du drog mig längre och längre ner och jag förstod inte det. Tills jag verkligen nådde bottnen.
Enjoy s

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tror det där en av de bästa och mest sanna låten ever!

2011-12-19 @ 23:42:22
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback